babymom- ilk kızımda prima kullandm çok pişman oldm pişik yapıyordu ama değiştiremedim sonra normale dönüyordu bu seferde bütçe zorladı değiştremedim. Ama prima diyorsanız premium care çok güzel fakat çok pahalı 😌 Şuan seleepy i düşünüyorum her zaman doğal içerikli olanlar dikkatimi çekmişti. Aslında minik paketlerde bi kaç marka alıp deniycem brbrk vücududa çok önemli bazen en iyisi kötü geliyor bazen en basiti iyi geliyor