babymom- Kızlar çok kararsız kaldım bir kısım primadan şaşma diyor bir kısım çocuğa hangi beze alıştırırsan öyle devam eder diyor , sizce hangisi pişik , sızdırma vs. açısından ?
Tugce1803 babymom- sleepy kullandım bacaklarını kesti şimdi molfix pure and soft kullanıyorum çok memnunum
Oysul babymom- ben 1 paket aldım az sayıda onu da sleepy nin yeni çıkardığı üründen aldim. (Bio natural) Lansman fiyatıyla almıştım.
Y-S-S-Kra10- babymom- sleepy bezleri için kalıpları küçük deniyor trendyolda kullananlar yorum yapmıştı ve çoğunluk hep böyle yazmıştı
Tugce1803 babymom- hayır yaşamadım hatta şöyle söyliyim gece 12 de bağlıyorum sabah 7-8 bazen 9 a kadar ellemiyorum hiçbir sıkıntı da yaşamadım
remkocc babymom- ablam iki çocuğunda da kullandı hiç bı sıkıntı yasamayinca bende kullanmaya başladım ve çok memnunum sızdırma dar gelme veya kesme gibi bı durum söz konusu asla olmadı 😊
Aysbabe babymom- biz yeğenimde hep prima kullandık cok memnunduk o yüzden benden bebişiöe prima aldım
babymom- Aysbabe bende Prima almayı düşünüyorum ama alanlar hep sonradan bütçeyi çok zorladığı için değiştirmek istemiş ama bebiş te ona alıştığı için değistirememis
47zeynep47 Ecem1818 size bir seh diyeyimmi ben daha 7 yıl önce Prima premium care kullandım ve kızımda hep pişik hep enfeksiyon oluşuyordu ve bulunduğum yerde bulmak zor oluyordu biz ilçede oturuyorduk merkezden isteyip getirtiyorduk hiç mantikli bir fikir değildi ne yazikki devam ettim en iyisi olsun dedim ama oğlumda normal Prima aktif Bebek kullandım hiç rahatsız etmezdi
Beyzan babymom- oğlum an itibari ile 23 aylık teyzesi doğduğu günden beri sleepy kullandik. Üstelik iri bir erkek bebek ben sıkma sorunu yaşamadım hele pişik sorunu toplasan 5 değildir bu yaşına kadar. O da diş çıkarma ek gıda ile alakalı. Eğer bütçen varsa Prima pampers püre serisi var katkısız onu al. Ama çok pahalı dersen bence sleepy e bı şans ver en azından biliyorsun tenine kimyasal değmiyor içi bembeyaz saf pamuk. Ki benim kullandığım klasik sleepy şu yeni çıkan bambu serisi daha da harikadır. Kimine göre bez işi şans işi kimine göre alıştırma işi. Ama bence devamlılık önemli. Hele ki yeni doğan döneminde insan öpmeye kıyamazken en özel yerine değecek şeyleri iyi seçmeli. Şimdi ikinci gebeligim hiç araştırma yapmadım. Doğuma kadar sleepy bambu serisinde güzel indirimler.olursa ondan stok yaparım olmazsa klasik sleepy ile devam