Ozge98 evet bana diyor ben kardeşime 100 200 veriyorsam seninkilerw de veririz sıkıntı yok diyor ama kardeşi için 8 bin kredi çekti sanki benim kardeşim için cekicek mi tabiki hayır.ayrica kardeşine her ay o dediği parayı veriyor zaten ben sadece geçen kardeşimin doğum günüydü pasta hediye aldım diğer kardeşime de bir hediye alim dedim o gün akşamı gene tartıştık maaş aldiklari gün babasına iki yüz annesine iki yüz vermişti beyfendi bende kızdım baban da maaş aldı sanki paraları mi yok da veriyorsun diye beyfendi işte ben iki tarafa da eşit davranıyorum bak sen de iki kardeşine kıyafet aldın bir şey dedim mi diyor bende saydım sende her ay kardeşine bu kadar veriyorsun aynı hesaba geldi dedim bana diyor onlari mi kıyas yapıyorsun simdi de ona verdik ona da harcrim gibisinden gıcık ya