Xnoen99 bende aynı senin gibi yüzyüze konuşunca ağlarım hiçbirşey söyleyemem sadece mesajda yazabilirim herşeyi benim eşimde evlendi ailesi hiçbirşey yapmadı kardeşine her ay 500 gönderdi okula gidiyor diye benşm haberim yok bundan oysa ben kendime birşey almıyorum bu kadar borç var zor duruma girmeyelim aylık 5 bin alırız 4, 5 krediye gider nişanlı iken babası çok almış bundan onların bile borcunu ödüyoruz hani o kadar çalıştı hiç kendisine harcama yapmadı ama ailesinin gözü doymuyor benşm adıma beş bin kredi. Çekip babasına verdi şuan onu da biz ödüyoruz babası nişanlıyken bana dedi aylık 300 bana verin bende size şunu alcam falan bende tamam dedim Bi ara dedi hani bana aylık bu kadar verecektiniz dedim birşey yapmadınız ondan para da yok babası beni aramaz hiç ondan dolayı cevap verdiğim için kardeşi geçen mesaj atmış o krediyi ben ödeyeyşm diye benşm adıma çekileni diyo yok sen kendine harca ben öderim bizim evimizde baya uzakta ama yine de bu şekil oluyor en son dedim benden habersiz bir kurul para göndersen dedim hakkımı ne sana ne de onlara helal etmiyorum dedim ne istesem alır o konuda birşey diyemem ama istemiyorum sürekli göndersin zaten borcun içindeyiz sizde söyleyin hakkımı helal etmiyorum bendem gizli birşey yaparsan seninki aile benimki aile değil mi de banka da kalan parayı o zaman benşm aileme verelim bak o zaman nasıl sinirlenecek susmayın gerekirse ağlayarak konuşun birşey olmaz ama şöyle birşey var ben altınlsrımı eşime verdim borçları kapatsın diye kabul etmedi onlar senşn dedi sadece bir kaç altın ve küpemi bozduk kolyem bileziğe karışmadı ağlasanız da konuşun söyleyin içinize atacağınıza ona söyleyin rahatlayın