Bebegimgeliyo aylin08166 canım devlet emin olmadan söylemiyor gec söylüyor diyorlar özelde söylerler eğer belliyse bende 11 haftalığım haftya ikili teste gidicem çok istiyorum öğreneyim
Bebegimgeliyo Mom046 bende 11+4 üm ama öğrenemem diye bekliyorum 🤣 haftaya gidicem inşallah öğrenirim çünkğ alışveris için kendimi çok zor tutuyorum
Mom046 Bebegimgeliyo Yinede alışveriş için 20 - 24 detaylı yı beklemek mantıklı orada kesinleşiyor çünkü.
Zeyneplena34 Ben 2li testte 13 haftalıkken girdim maalesef doktora sorduğumda daha erken dedi ultrason çeken doktor. 2 hafta sonra randevum var inşallah kontrolde öğrenirim. O zmaan 16 haftalık olacağız 🤗
yasemin333 aylin08166 benim o haftada öğrendiğim yanlış çıkmıştı 11.haftadan 14 e kadar kız dedi sonra erkek dedi emin olamayınca detaylıyı beklemiştik.O haftalarda kız denilenler değişebiliyor
Denizzz88 aylin08166 bende 11.haftada öğrendim bu tabi kullandığı cihazın güzel göstermesi, doktorun tecrübesi, bebeğin pozisyonu hepsine bağlı. bize ilk kesin olarak söylemedi ama %75 dedi gerçektende değişmedi hiç tahmini
Asel05 Betuldoksan doktorla alakali demekki kuzum ben 6. Haftada gittigimde dahi ayrintili sekilde keseyi gosterip anlatmisti özele gidiyorum bu arada yasadiginiz durumu sikayet etmenizi oneririm saglikta calisiyorum boyle agrasif bi durum kabul edilemez
Betuldoksan Asel05 valla doğum hastanesine gittim ama doğum hastanesinde ikili tarama cihazı yoktu başka yere yolladi orda çekildim ama valla aklıma geldikce çıldırıyorum o anki şoktan dolayı hiçbişey diyemedim şuan düşünüyorum da niye ben o hastaneyi yerinden oynatmadim diyorum eşimde benimleydi dışarda bekledi artık yinede şikayet etmek aklıma gelmedi
Aleynabardak Haftaya salo 11+2 oluyotum ikili test icin gidicem.doktorum yorum yaparim demisti cinsiyet icin
Ebru24 aylin08166 maleseff cnm zor biraz 12 hftlıkken gittim solemedi suan 15 hftlığım 9 gün sonra doktora gidecem büyük ihtimalle bellli olyr benim ama seninn biraz daha beklemen gerek;))