12 haftalık hamileyim bugun özelde muayene oldum, kafası bir garip şekilsizlik var dedi perinatolojiye gitmemi söyledi. 12 haftalık bir süreçte bu söylenen normal midir, 3 ayrı doktoru arayarak sorduğumuzda 12 haftalık bebek yeni yeni gelişiyor daha tam gelişmemiştir dedi, yaşayan varmı?