Ssssss Merhabalar, ben özele gidiyorum normalde ve her gittiğimde doktor organlarını ve fiziksel özelliklerini kontrol ediyor. Sorduğumda da biz zaten her kontrolde bakıyoruz sırası ile perionatologa gitmenize gerek yok dedi. Benzer durum yaşayan var mı?
Betulnuri Ssssss ya benimde doktorum bakıyor normalde sıkıntı yok gelişimi boyu kilosu çok iyi ama kalp doktoruna görün kontrol amaçlı dedi bana doktor adı verdi devlette neyse gittim doktora doktoru kalp doktoru olarak beklerken perinatoloji uzmanı çıktı doktor ona sevk alman lazım dedi
ilayinannesi Ssssss Ben de sizin gibi özelde randevuma gittiğimde bakti doktorum tüm organlarina. O yüzden devlette görünmedim perinatolojiye
Mervekaynak Ssssss yani normal kadın doğum uzmanı normal ultrason aletinden bakıyor bu detaylı ultrason dedikleri şey üç boyutlu demek aynı aeuler görünmuyor yani. Organları yüzü parmakları normal ultrasonda ney gözükmüyor ki.. Her doktor mutlaka istiyor detaylı ultrasonu. Ben mesela ikili tarama testini yaptırdim sadece sıkıntı çıkmadı çok şükür organlarina diğer seylerine de detaylıda bakariz dedi. Organların sağlığı icin falan detaylı bence şart
HasretYildirim Betulnuri şuan 18+5im 16 şubata randevu aldım özel hastaneye 20+6da yaptırıcam inşallah ama ücretsiz yaptırıyorum babam orada çalıştığı için normalde 500tlymiş😊
yasemin333 Betulnuri bence şuan git bekleme daha fazla 20-24 arası yapılıyor 24 ten sonra doğru sonuçlar çıkmayabiliyormuş
ilayinannesi Betulnuri devlet hastanesinde ücret ödenmiyor diye biliyorum. Ben özelde randevuma gittiğimde doktorum tüm organlarına bakmıştı o yüzden ayrıca devlette perinatolojiye görünmedim
ilayinannesi Betulnuri siz yine de doktorunuza danışıp hareket edin bence. Mesela bizim ozeldeki doktorumuz organlarına bakarken kalbinde beyaz leke gördü tek başına önemli bişey değil ama down sendromu riskini arttırıyor isterseniz test yapalım dedi biz istemedik. Perinatolojiye de yonlendirmedi. O yuzden gitmedim ben de sonucta Allah korusun bisey olsa da ben evladımi doğuracağım diye. Ama bir sıkıntı yok çok şükür inşallah o leke de gidicek zamanla diye bekliyorum :) siz doktorunuza danışıp hareket edin mutlaka