Benan-16 Merhaba sevgili anne adayları 🥰 cinsiyeti kaçıncı haftada öğrendiniz ? Öğrenmeden önce benim gibi sürekli internetten araştırıyor muydunuz tahminlerle 😃
Bsranne33 Benan-16 merhaba canım ben 12 haftada öğrendim cinsiyetini oğlumuz olacak ama biz hep kız hissediyorduk ilk gebeliğim çok mide bulantısı yaşıyordum kilo kaybım fazla oldu ilk on iki hafta herkes erkek diyordu doğru tahminde bulunmuşlar 😅
dlnyny Benan-16 evet çok araştırıyorum ve en güzel heyecanlar en güzel zamanlar bence😍 15.haftamızdayız biz hala öğrenemedik bakalım hayırlısı inşallah sağlıklı olsunlar da
ilayinannesi Benan-16 12bucukta öğrendik bizde yüksek ihtimal kız demişti doktorumuz :) büyük merakla bekliyordum ben de sizin gibi. Tabiki önce sağlıklı olsunlar ama insan çok merak ediyor cidden :)
Ebrununbebe Bsranne33 fazla bulantı olduğunda kız diyolar ya. Bende aşşırrrıııı bulantı var ilaç kullanıom hatta doktor kız dedi ama ben muallaktayım 😂😂😂
Benan-16 ilayinannesi herkes tarafından bir tahmin var ama gerçekten çok heyecanlı bir bekleyiş bizim için sağlıkla kucağımıza alalım inşallah önemli olan o 😊
momof3 Benan-16 Biz de 9+2 yiz 🙈 2 kızım var çok merak ediyorum acaba bu minik ne olacak.Bir dahaki kontrolüm 25 şubatta 12+5 haftalık olacak 🙂 doktor cinsiyete de bakarız dedi ama bakalım insallah gösterir
ozg01 Benan-16 merhaba 15. haftadayız. Henüz cinsiyet ogrenemedik ayda bir oluyor zaten kontrollerim. Bakalım haftaya görebilecek miyiz 🤩👼🏻
ilayinannesi Benan-16 Evet bize de hep erkek bence falan diyordu çoğu kişi kızımız yanılttı onları :) çok güzel ve heyecanlı anlar bunlar inşallah hepimiz sağlıkla kavuşalım evlatlarımıza en önemlisi o dediğiniz gibi. Rabbim gönlünüze göre versin inşallah hayırlısıyla :)
Sedanur05 Benan-16 merhabaaaa evet kesinlikle araştırıyorum 16.haftam bitmek üzere 14 un sonunda öğrendik utangaç ve çok hareket bir kızımız olucakmis♥️🥰
Sedanur05 Benan-16 evet ama o kadar heyecanlıydım ki 14. Haftadaki ilk kontrolumde nefesimi tutmusum 😂 sonra farkettim toparladım ama o zaman göstermedi o kadar hareketliydi ki ultrason resmini alana kadar 15 dk bekledik 😂😂 sonunda çok şükür öğrendik ♥️ Teşekkür ederim 😇
Benan-16 ilayinannesi amin inşallah çok teşekkür ederim sağlıkla gelsin minikler 🥰 gönlümüz kızdan yana ama nasip ❤️
Fundacivi Benan-16 13 haftada kız bebek olarak tahminde bulunmuştu doktorumuz benim içime hep erkek doğuyordu 16. Haftada bi kızımız olacağımızı öğrendik kesinleşti cinsiyetimiz 🥰💝 babamız çok seviniyor bu duruma 🧡😀
Benan-16 Fundacivi çok sevindim sizin adınıza bizim babamızda kız istiyor hayırlısı olsun bakalım nasip her şey 🙈☺️
ilayinannesi Benan-16 benimde içimde hep kız isteği vardı, inşallah siz de gönlünüze göre sağlıklı hayırlı bir kız bebeginizin olacagi haberini alırsınız😍❤
eilik 12 de kız gibi dedi tahmin etti ama demedim sayın dedi, 16 da kız dedi, 20. Haftada kız dedi 😍 Bende gördüm bacak arası boştu ama detaylı ultrasonu bekliyorum yine de alışveriş için 😂😍
Irmakayla Benan-16 11+4 oldum yarın kontrolüm var benim doktorum erkenden söylüyor sanşlıyım ilk gebeligimde 10 haftalıktım kızımı bildi🤗
Benan-16 Sedanur05 tatlı telaşlar bizde cinsiyeti parti yaparak öğrenelim istiyoruz ama bakalım o zaman gelsin nasıl heyecanlı oluruz kim bilir 🤩