Pamugunannesi1 101019 Gerçekten çok iyi geliyor yataktan kalkamazdım yemek yemek 0 dı bende şimdi yavaş yavaş yiyebiliyorum hepimiz için öyle karnımızda canımızı taşıyoruz ama bizi zorlayan şeyler için ilaç kullanmamız lazım maalesef sana da iyi gelecek canım
101019 Pamugunannesi1 inşallah kuzum inşallah. Bide hamileliğimi öğrendiğim günden beri hafif sarı gibi beyaz gibi akıntım var. Normal mi
Pamugunannesi1 101019 O normal akıntı bende de devam ediyor maalesef ama aklına takılırsa gene doktoruna sorarsın canım
Pamugunannesi1 101019 evet canım sabah 1 akşam 1 tane alıyorsun aç karnına sersemleştiriyor ilk sonra uyutuyor ama iyi geliyor iştah falan açılıyor yemek yiyebiliyorsun ben günde 1 tane alıyorum sadece kötü olursam 2 inciyi de içiyorum
Pamugunannesi1 101019 benimde ilk gebeliğim aynı heyecan ve endişe bende de var fakat dikkat etmen tabi ki lazım ama endişelerinin üstüne çok düşme stres yaratma kendine hiç rahat ol böyle böyle 7+1 olduk biz ☺️
101019 Pamugunannesi1 o ilaçla çok kilo alırım 😊 şimdiden beslenmem iyi. Bide sabahları taze süt ile yumurta tüketiyorum. Ceviz yemeye çalışıyorum. Baska basıl besleneblrm cnm
Pamugunannesi1 101019 benim doktorum liste yapıp verdi bana ama uyamıyorum çok senin doktorun liste vermedi mi sana
Elifff25 101019 6+5 im benimde 4-5 gündür bar ölüyorum ve aşırı başdönmem bende inşAllah bugün kalp atışı için gidicem 🙏🏻🙏🏻