Derya38 Rukiyee malesef yapamadım bekliyorum ağrılarım çok ama yetersiz diyorlar nişanımda geldi yarın açılmaya bakılacak fitil verecekler şimdiden bunaldım allahım herkesi bi avazda kurtarsın inşallah çok zor gercekten
MeryemDndar BurcuKoerAgagndz hayırlı olsun şimdiden inşallah kolay bi Doğum olur Bebişle sağlıkla kavuşun😊
ayazefeveannesiii HilalUysal olur canim m. etme bende kizimda 40 haftaya kadar bisey yoktu tam kirkbire girecekken kontrolum vardi iki santim acikligim olmus son anda aldilar mecbur suni sanci veriyorlar artik oyle baslatiyorlar gerisi yikir tikir geldi zaten
SemaMeliArabac Derya38 Gözünaydın darısı Doğumu yaklaşan tüm hamilelere.Benim de 38+4 okumaya vaktin olursa önerini beklerim.
HilalUysal Oktay zorlandım canım baya. Bebek kanala inmemişti zar zor ebelerin yardımıyla oldu ve ben ıkınmayı da beceremedim 😔
HilalUysal Derya38 zor oldu canım. Hem ıkınamadım hem bebek kanala inmemişti ebelerin yardımıyla oldu. Ama doğduktan sonra bütün acıları unuttum 😍
Tura16 HilalUysal 40 hafta 4 te Doğum yaptım ama kendi istemedi beyfendi daha duracaktı içerde işte benim suni sancıyla falan oldu