HilalUysal benim arkadaşımın başına geldi 41 haftalık oldu hala ne sancısı geldi ne suyu sonra doktoruna gitti kontrole doktor bugün seni sezeryana alcam dedi ama benim dediğim dedik arkadaşım asla sezeryanı kabul etmedi 😂😂 suni sancı verin bana ben asla sezeryan olmam dedi doktor yok dese de ikna edemediler ve hiç açılma olmamasına rağmen suni yi yedi bağıra bağıra da doğurdu hiçte pişman değil iyi ki normal yaptım diyo hala doktoru dinlrseydim sezeryan olacaktım iyi ki dinlemedim diyo 😂😂😂