Ben de 18. Haftada gittiğimde asagıda ama normal doguma engel değil takip etti ayrıntılıda normal gözüküyor ama beebgin kafası asagıda dedi şimdi 3 gün sonra tekrar gidicem 22. Haftadayız bakalım ama karnım beredeyse yok olmasına rağmen bebegi asagıda hissediyorum çorap giyerken bile kasıyor. Endişeleniyorum açıkçası