Byzbydn
21+1′de detaylı ultrasondan aldığım raporda plasenta ön duvarda, plasenta previa yazıyordu.
Hiçbir kanama yaşamadım sorun yok diyordum. Meğer normal doğum esnasında sıkıntı yaratıyormuş 🤷🏻♀️ 31+4′te özeldeki doktorum takip edicez, plasenta yukarı çıkabilir,dedi. Bebeğin 2 kilonun üzerinde gelişimi iyi dedi. Beklemedeyiz 🤷🏻♀️