Busra_0738 evet dogrudur canım 28 hftalıgim ilk buraya post açtgimda cok kotuydum ama smdi evde iyiyim cok sukur islerimi herseyi yapabiliyorum ama disari cikip yururken yine hafif sanki rahmin kasıldgini hissediyorum sıkışmış hissim oluyo ama gdiiyorum hiç bisi yok oda agri gbi bisi degisik yani dogsalarda kurtulsak hayrlısıyla sağlıkla kucaklarimıza alalım yavrularimızı 🙏