Merhaba arkadaşlar 6 buçuk aylık hamileyim ama sanırım 1 hfta olcak ayağa kalkarken sanki rahmime çok acılı bi baskı var sizde böyle olan var mı acaba bebek büyüdüğü için mi ilk hamileligimde son aylara yakın zorlanıyo gbi hatrlıyorum sürekli sıkışmış hissi olurdu ve yürüyemezdim smdi bu durumun olması normal mi sizce fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim