diyhomelif Sedaerhan yorumuma atlayan sensin kendi fikrini başkasının üstünden yazma saçma salak işler.
diyhomelif Sedaerhan kesinlikle senin gibi heryerden çıkıp birde üstüne bık bık konuşan çok. Sanane benim yorumumdan başkasının yorumumdan ne alaka yani? Bende kullandım memnun kalmadım napalım yani sen memnun kaldın iyi oldu diye plaket mi verelim?
diyhomelif Sedaerhan şahsına demiyorum, kendini ifade ederken başkasının yazısının üstünden yorum yapmandan bahsediyorum. Herkesin herşeyi farklıdır, olumluyu da olumsuzu da yazarsın kişi istediğini baz alır.
Kbrgnca Sedaerhan kimse kimseye hakaret etmesin lütfen!!!bu forum karşılıklı fikir alışverişi için var!!!
Buketkucuk Kbrgnca karın çıkmaya başladıktan sonra kullanılıyor ben dördünci ayımdan sonra aldım onsuz çok zor uyuyorum belime çok iyi geliyor
MrsYilmaz Kbrgnca acikcasi bana gereksiz. Nerden baksam 2 haftam kaldi cokta rahat guzel bi uyku cektim o yastik yoktu