Eşim ve ben senelerce içtik.. ikimizde bırakmayı başardık ve bunun tek sebebi bebek düşüncesi oldu.
Kendine dürüst olmak lazım önce;
kabul edelim ki sigaranin kokusu bile güzel birşey değil..
sabah uyandığınızda ağızınızdaki tat
saçinizda kiyafetinizdeki koku..
dişlerinize, cildinize.. cebinize zarar.
Hadi kendimize bunu yapabiliyoruz ama minnik bi cana da kıymamak lazım..
evet zor biliyorum
bırakırken benime de yeri geldi elim ayağım titredi ama oluyor sadece tutuncak birşey bulmak lazım.. alın size sebep bebeğinizden daha önemli ne olabilir?
denemekte fayda var :)