Merhaba ben ikinci bebeğime hamileyim oğlum ilk doğduğunda o kadar güzel bir duygusu ki hemen ikinciyi yapmak istiyordum ancak oğluma vakit ayırma anlamında ona yetememe korkusuyla erteleye erteleye 😂beş yaş aralıkla iki kardeş olacaklar güzel tarafı oğlum her işini kendini görüyor be bilinçli bir şekilde kardeşini istiyor hergün soruyor birlikte birşeylwr bakıyoruz bizim aileye ara iyi geldi ama birlikte büyüten kardeşler görüyorum onlarda arkadaş anne baba ve çocuğun hazır olması çok önemli