Aynı seyleri haftalardir yaşiyorum,11.haftam bitti 1 aydir hazimsizlik,bulanti,yanma 😑 Doktora gidip Gaviscon istedim 12.haftadan sonra verebilirim dedi.
Çok zorlaniyorum,psikolojik olarak da yiprandim,5 kilo verdim.
25 aylik oğlum var bir de dinlenemiyorum.
Bir an önce bitsin diye duâ ediyorum 😔😔