sue92 15 yıl bebek bekleyen bir abla vardı alttan muayene sonucu bebeğimi kaybettim demişti ve bir kaç tanıdığım daha böyle şeyler söylemişti.. bir seferinde de ben doktor kontrolündeyken bi abla çatı muayenesi sonucu kanaması başladığı için doğuma alınmıştı..bunların hepsi tesadüftür zaten olacaktır muayene sonunda gerçekleşmiştir bilmiyorum.. asla bu yüzden diye iddia da etmiyorum sadece çok etkilenmişim sanırım bende öyle olcam diye korktum.. Ama şükür şuan birşey yok 🤗 güzel yorumlarınız için teşekkür ederim 🌼