sagsbry Dr. Banu Ciftci’nin kitabini acin okuyun veya youtube videolarini izleyin alttan muayenenin hicbir zarari yoktur. Ben soylemiyorum Kadin Dogum alaninda duayenlerden biri olan Banu hoca soyluyor. Gebeligim boyunca 7. haftada ve 24. Haftada vajinal ultrason muayenesi ve 37. Haftada cati muayenesi oldum. 37+4teyim cok sukur.
Erken dogum yapan veya kayip yasayan tanidiklariniz baska bir tibbi sebepten bebeklerini kaybetmislerdir kabullenmek istemiyorlardir inanin cok uzuldum ama yanlis bilgi vermisler size.
Kaç haftaliksiniz bilmiyorum ama nst’de sanci olmadan acilmaniz olabilir, bunun icin alttan bakilmasi gerekirdi doktor normal proseduru uygulamak istemis aslinda. Lutfen eş dost komşu lafi yerine 6 sene tıp okuyan doktorlarin verdigi bilgilere guvenin. O da keyfine dur bi muayene edeyim demez yani koskoca doktordan iyi mi biliyor cevrenizdeki size akil verenler? Yanlis yapmissiniz bence bir an evvel gidin muayenenizi olun bebegin sagligi icin. Açılma varsa yatis bile verebilirler.