SeymaK ben daha yeni hamileyim bilmiyorum ama eltim orada doğum yaptı kendisiyle konuşmadığım için soru soramadım ama kayınvalidem çok memnun kalmış dedi. Odalar temiz yemekleri çok güzelmiş doktorlar çok ilgiliymiş o mecburi sezeryan oldu ama her şeyiyle çok memnunmuş bebek anne karnında su yuttuğu için bebeği direk yoğun bakıma göndermişler başka hastaneye eltim de 3 4 gün orada kaldı normalde nasıl bilmiyorum ama odalara refakatçi harici eş bile alınmıyormuş. Bende en kısa zamanda oraya kontrole gidicem özeller çok pahalı doğumu mu bile orada yapmayı düşündüm normalde eşim devlet istemiyor ama onun cok memnun kaldığını kayınvalidem söyleyince o da Bi yumuşadı allah hayırlı doğumlar nasıp etsin. Memnun olan kadar olmayan da vardır illaki beklentiye göre değişir ama genel olarak insanlar o hastaneden memnun yeni hastane olduğu için de iyi tabi.