SeymaK bende takipli hastasıyım şuanlık çok memnunum ikinci sezaryen olucak allahın izniyle , doktor 39 haftada alıcağını gün vermediklerini acilden giriş yapıcağımı öyle doğuma alıcağını söyledi , 36 haftadan sonra acilden randevusuz bakılıyor , bakalım hayırlısı orda doğum yapmış tanıdık var çok memnun buarada