Kdk mommy2 çok şükür hiç olmadı. Sanırım biz kanama alanını erken gördük o yüzden tedbiri hemen aldık. O vakitten beri de hep yattım hiç ağır kaldırmadım. Tüm yemek ve ev işlerini eşim yaptı.
mommy2 Kdk ya benim kendi doktorum kanama alanları görüyorum dedi. daha sonra başka doktora gittiğimde onlar kanama alanı degil damarlanma dedi. Kafam çok karışık ne yapsam bilemedim