Sena041 çok geçmiş olsun Allah bidaha yaşatmasın inşallah yine hayırlı saglıklı evlatlar nasip etsin benimde kanamam ve sancım 2 gündür çok artmıştı bugun gittim düşmüş kese saglıklı olsa kalırdı saglıksız oldugundan düşmüş dedi doktor ne diyelim hayırlısı olsun düşük sonrası için ne dediler size antibiyotik verdiler bana sadece çok kanama agrı olursa gel yine dedi