Kdk Şu an o kadar rahatladım ki, kesinlikle yalnız değilsiniz. 9 haftalığım, hamile kalmadan önce günde bir saat koşu iki saat yoga yapıyordum, yediklerime de dikkat ediyordum, karnım düzdü… Şimdiii sadece farklı pozisyonlarda evin muhtelif yerlerinde yatıyorum veya yemek yiyorum ya da yemek yediğimi hayal ederken uyuyakalıyorum. Neticede biraz karnım çıktı. Çok çok zayıf değilim ama zayıfım, doktorum "Zayıf olduğun için erken belli olması çok normal"dedi ama ben sadece “Kömüşler gibi yemişsiniz göbek yapmışsınız” demeyecek kadar kibar olduğunu düşünüyorum. 🤔 Neyse hayatımızda ilk defa yemek yemek için geçerli bir bahanemiz var, bunu kullanalım… 🦦