Bebegim İlişkiyi öneriyolar tehliken yoksa benim doktorda önerdi ama eşinin içine boşalması önemliymiş tetikliyormuş canım
Betl Bebegim canım demedim onu sabahına sancim oldu doktora gittik 1 cm açılma ve sancı var ister burada bekle ister eve git dedi eve geldim 4 gündür hic bir sancim yok ilişki sonrası sancı olup hastaneye gidince eşim korktu kaçıyor benden :)
Busrabnrby HabibeGlrmr walla canm doktorum.nisan olabilir herkesin kanli olmuyomus degsiyomus ama dogum felan.yok.sizin.dogum gerceklestimi nisandan. Kacgun sonra oldu
HabibeGlrmr Busrabnrby evet doğum yaptm ben nişan ğeldiği akşam sancm da geldi sabahta doğum oldu canm
Busrabnrby HabibeGlrmr yok cnm walla benim 40 +2 oldu tik yok daha sancim bile yok bu gidisle suni sanciyi vercekler
Gzmgks MerveKrali merhaba tüm mesajlarınızı okudum nerdeyse biZdede var sap böbrekte 37 haftayım az kaldıkça ben daha da endişeleniyorum siz doğum yaptınız mı ?