balkupumm Kızlar bugün yasak var eczanelerin hiç birinde oksapar 6000 yok. Cumadan da vermediler sagolsunlar. Elimde düne ait olduğu için bugün iğne vurulamadim içim çok endişeli 😭
Alwayshope balkupumm hangi şehirde yaşıyorsunuz Gaziantep’se bende var hemen eşimle göndereyim size bir tane
Alwayshope balkupumm ama çok zorda kalırsanız özel hastanelerde ücret ödeyip yaptırabilirsiniz elinizde reçete varsa hastanelerde mutlaka oksapar olur hemşireyim ben ordan biliyorum acil servislerde olur
Pnrss06 balkupumm doktoruna sor bunun cvbını kimse veremez saglıklı olmaz yani burdaki cvplar.Baskasında sorun olur sende olmaz sende olur başkasında olmaz.En iyisini doktorun bilir.Her hamilelik her bünye farklıdır.
La_Liberte balkupumm acile gittin mi orda yardımcı olurlar bence. Bulamazsan da doktoruna sor mutlaka
balkupumm Alwayshope kuzum Allah razı olsun Bursadayim ama çok teşekkür ederim. Reçete olmadığı için acile gidemiyorum yapmiyorlar aradık ama belge istiyolar dünden beri arıyoruz ama yok Allah’a emanet kuzumuz sabah erkenden yapicam eczaneye gidip
Buse_00 Ignenim etkisi 3 gun surer mis vücutta o yüzden birgunden bisi olmaz ama ankarada iseniz ben vereyim
balkupumm Buse_00 çok sağol benm benim Bursadayim doktorum birgunden birşey olmaz ama yapsan daha iyi dedi. Acildekilerde reçete istiyor raporlu gözüküyorum reçete yok bu yüzden özelde de yaptiramiyorum
Buse_00 Ignenim etkisi 3 gun surer mis vücutta o yüzden birgunden bisi olmaz ama ankarada iseniz ben vereyim
Nvkdkdkd Buse_00 balkupumm oksapar insülin gibi kesince etkisi giden bir ilaç . Aspirin daha geç sürede kanda düşüyor ama bugun oksapar yapıp yarın ameliyat olabiliyorsun . Aspirini belli bir haftadan sonra kesmelerinin sebebi bu ama oksaparı doğuma kadar devam ettiriyorlar . Günlük yapılması önemli
Alwayshope balkupumm ne demek cümlemizden Allah razı olsun 💕 doktorunuz hemen bi kağıda yazıp size foto atsa ne biliyim inşallah bişey olmaz ya
Shn16 balkupumm merhaba canim bende bursadanim ve dun aldim daha 6.000 lik oksapar ataevlerde Lavanta eczanesinden ben aldiktan sonra elinde 2-3kutu kaldigini soylemislerdi, elimde var bitane verebilirim istersen
FatosEngin balkupumm canım bende tüp Bebek yaptirdigim zamn vuruluyordum unuttuğum zaman saati geçirdiğimde doktor şimdi vur ozamn demişti birkerede unuttum birşey olmaz demişti ama ayriyeten coraspin de iciyordum en iyi bilgiyi doktorun bilir
ynrbrk balkupumm ben hümahatundayım isterseniz hibor verebilirim gelebilecek durumdaysanız ve olur derseniz
Bittercikolataa balkupumm Canim ben ignem bitmeden 10 gün önce igne bulmaya çalışıyorum bu aklinda olsun hic sorun yaşamadım bu sekilde elhamdülillah eczaneci ayiriyordu gidip aliyordum sende böyle yap olur mu suan az bulunuyor en azindan birkac yere soylerlersen eczane olarak yardimci oluyorlar