Bilge44 Normal doğum ve sezaryan doğum korsesi fark ediyor mu ? Benim korse üzerine hiçbir fikrim yok henüz ama ona göre alayım dedim. Çünkü sezaryan olacam kısmetse 🌸
etrhn Bilge44 her ikisindede kullanmak gerekiyo diyorlar ama tabii doktorunuza danışın yine. korseyi sezeryandan bir hafta sonra başlayın diyenler okudum burda
etrhn baby3_ bende bilmiyorum her ikisinden sikayet edende memnun olanda var. Cirtcirtlilarin desteğinin demir olmaması iyi ama bence bi açıdan paslanmaz vs yapmaz yıkamak silmek isterseniz bide ölçüyü ayarlamak daha kolay olur
Mirayse1 etrhn benm aldığım 2$ Dı demekki geri kaldırmıslar. Cünkü önceden aldıklarımda hiç ödememiştim. Teşekkürler
etrhn pol34 Allah allah benim bir tanıdığım alıyor hep ordan 2-3 lira oluyo bazen elektronik bisey olunca dedi. Aldığınız ürünün kategorisinden dolayı olabilir mi acaba
Mcakir etrhn ne kadar şuan bilmiyorum ama ben aldığımda indirimdeydi 180 TL civarı. Suweni de öneriyorlar.
etrhn Mcakir En son baktığımda 199du suwen de fena olmayabilir. Siparişim gelsin duruma göre bakacağım. Teşekkür ederim
pol34 etrhn telefon kılıfı aldım vergi ödedim, bileklik almıştım yine vergi ödedim kapıda. Bence şansa o iş geçen bir arkadaşım kulaklık aldı 300 lira civarına vergi ödememiş
Buketg13 badekusunannesi bende ordan alcam taytini ve köşesini aynı anda alıp kullanicam memnun olanlar var gerçekten kötü de durmuyor zaten
Bilge44 etrhn Evet en iyisi doktora danışmak. Çatlak kremi için de 20. Haftamda başlayabilirsin demişti tarih verir haklisiniz 🤷🏻♀️🤗💕
crescent_ Smyyytk doğumdan 3 gün sonra kullanmaya başladım. yatarken çıkarıyordum. çok faydasını gördüm 👍🏼
etrhn Kızlar korsem geldi. 15tl gümrük vergisi ödedim. Kalitesinde inanılmaz iyi. Bu kadarını beklemiyordum.