Parla_ irem10_03 evet canım kan vereli yarım saat oldu :) beklemedeyim. Kaç çıkmalı değerim biliyor musunuz?
ulviyedemirbas2 m_arslan45 bende adete 2gun kala test yapdım slık cızgi cıkdı sonra kan tahlil yapdırdım hamile olduğumu öğrendim 😊inşallah sende hamilesindir
Parla_ irem10_03 kadın doğum daha çıkmadım. Doktor 3 haftalık falan gebesin daha çok yeni dedi. İki gün sonra gene vereceğim🤗
Cecuce Parla_ bende böyle kimyasal gebelik yaşadım kandada belli vir değere kadar yükseliyor ilk denememizdi ve çok büyük hayal kırıklığı yaşadım keseyi görene kadar sabretmek çok önemli inş minnoş bir bebişinz vardır
edb06 sdmr20 benim de 28 en geç 29 günde bir gelirdi ilk kez 9 gün gecikti 10 gün önce kan testi negatif 4 gün önce idrar testi negatif. İnsan haliyle umutlaniyor. Benimle aynı durumda olanlar varmış demek 😔
Esss58 Parla_ canım ben de yeni öğrendim hamileyim ilk yaptığımda senin ki gibiydi neredeyse durdukça koyulasti bugün tekrar yaptım baya belirgindi ilk yaptığıma göre 2 ton daha koyu çıktı hamilesin hayırlı olsun
edb06 sdmr20 benim de hiç yoktu dün akşam goguslerimde sızı başladı biraz o kadar :/ insan yoksa da belli olsun diğer aya odaklanayim hiç yoktan diyor