Hilal97_ Happylif3 bu konuda doktorlarda ikiye bölünmüş durumda zarari yok diyende var var diyende var
Birminikannesi44 Hilal97_ 33+3 haftalığız her kontrolde alttan muaniye oluyor hiç bir sıkıntı olmadı. Doktorunuz bir sorun yaratacak birşeyi yapmaz zaten.