Gulizz benim ailemde de şeker herkes d evet gencinden yaşlısına . Ablam iki gebeliğini de şeker diyeti yaparak geçirdi . Şükür kalıcı olmadı ne bebekte ne onda. Büyük ihtimalle bende de çıkacak . Ama şimdiden paketli gıda ve şekerli yiyecekler yemiyorum belki çıkmaz diye ne zaman böyle post açılsa bakıyorum kimler ne yiyor diyor 👀👀👀