Ben suan 30 haftalık gebeyim ve aralık ayında aynı seyleri yasadım doktor alttan muayene ettiginde bile hamile oldugumu anlamadı ve kimyasal gebelik dedi iğne yapalım düsürelim dedi sizin gibi beta degerim 40 ken ertesi gün 19 a düştü 15 gün boyunca baska doktrlara gittim hep ayni tepkiyi aldim artık varsa bile düşsün diye evde zıplıyordum çok zor ve üzücüydü sonra bianda beta değerim normale döndü geç döllenme olduğu icin böle olmuş o yüzden hiç şimdiden ümitsiz olmayın ve 2 gün arayla beta değerinize baktırın umarım geç döllenmedir ve değerleriniz normale döner🙏🏻