44Queen 1kbtatli_ bende de o haftalarda yoktu dedim herhalde bulantısız Rahat geçecek 9. Haftada bi başladı belirtiler bulantılar 4 ay bitene kadar kustum dua et bulantı olmasın 😂
Gamzissss 1kbtatli_ Tadını çıkar bence ne güzel ben hayran kalıyorum valla bu süreci rahatlıkla geciren hamişlere aklına kötü bişey getirme bence canım İnan yerimde olmak istemezdin öyle belirtiler oluyor keyfini çıkar 🌸🌸
Aygul01 1kbtatli_ belirti icin cok erken zaten mide yanması filan olmaz daha en fazla bas agrisi mide bulantısı olur. Endişelenmeyin yanı
Gulsurmeli 1kbtatli_ 8 haftalıktan nasıl bir belirti olabilir ki zaten o zamanlar ben tepe takla yatıyordum mide bulantısı baş dönmesi vardı bebeği hissetmene daha çok var
1kbtatli_ Gamzissss allah sana da yardım etsin o zaman ne diyim inşallah biran önce geçer seninde rahatsızlıkların
44Queen 1kbtatli_ benim de öyleydi sarımsak falan mahvediyordu beni acıyı seven insan acıdan nefret ettim ilk 3 ay böyle karmakarışık geçiyor
1kbtatli_ 44Queen doktorumda saolsun 1 ay sonra gel dedi zaten sürekli aklım bebekte 1 ay nasıl beklicem bilmem
Aygul01 1kbtatli_ oyle mi canım miden yanman erken başlamış ozaman. Bol bol sut ic bide bi ilaç vardı bu mide yanması icin o kadar iyi bir ilaç ki suan Aklıma gelmiyor. Aklıma gelirse yazayım doktorun direk onu yazsın sana. Su içmende lazım bu arada hamileliğin boyu içmelisin
Gulsurmeli 1kbtatli_ inşAllah hiçbiri olmaz canım ayağa kalkamıyorsun sürekli çıkarıyorsun halsiz kalıyorsun ve uyku hali uykudan gözün açılmıyor cidden. Kalp atışını duyduysan Allahın izniyle bişe olmaz 🥰
Minikbebek25 1kbtatli_ öyle iyiydim ki bende şimdi 11 haftalığım sırt ağrım bulantım gecmiyo hamdolsun tabi canı sağolsun ama iyi böyle bence ☺️
Aygul01 1kbtatli_ anladım kendini fazla zorlama ama 2 litre evet içmen laizm ama yedigin içtiğin zaten sivi alıyor vücudun. 2 litre 10 bardak demektir. Yanı her içmede 2 bardak içsen aksana kadar içersin ama aliskin değilsende cok fazla zorlama kendini yavas yavas alışırsın 🌸
Minikbebek25 1kbtatli_ aynen öyle sukurler olsun Allah’ın izniyle sağlıkla kucağımıza alalım insallah
Ezo44 1kbtatli_ Cnm ben 13 haftalık hamileyim 1 kez bile kusmadm bünye meselesi kimi kusmuyo hiç rahatsız olmuyor