Sema94 ben anlamıyorum cnm türkiyedekilernçok erken söylüyor ben 13.haftalıkken gittim erken dendi birdahada sormadım… alöah nasip ederse 19+1 de terminim var ozaman gösterirse görürüz.. çünkü organları 13. Haftada netleşiyor… ben ilk gebeliğimde geç öğrendim 19muydu neydi yüzde 90%erkek dedi tabiki dayanamadîm gittim 3 5.takım aldím birdahaki terminde yüzde 99% derim dedi ve öylede oldu pipisine kadar.gördüm 🥰🥰 yaaa bence bir yandan doktorlar söylemese böyle erkenden çünkü yanılma oluyor..