Cerla Kubra-kurt-aksoy kan olsun can olsun bebişe bol bol vitamin olsun inşallah. Bende 24 haftamdayım şimdilik kontrollü gitmeye çalışıyorum ama midem çok kötü bu ara felaket ekşime acı su beni Mahvetti pek kusmam yok ama iştahım da arttı gibi 😃😃
Kubra-kurt-aksoy Cerla amin 🙏🏻 sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah ☺️ çok geçmiş olsun bende de 21.haftada öyle oluyordu doktor normal demişti. Baharatlı şeyler tüketmeyin inşallah biran önce geçer 🙏🏻
Sonsuzguc Mammyy 40+2 oldum 18 kilo aldım ama son günlerde siskinligim arttı yoksa 15 kilo almıstım dogum zamanı uzadıkça şişlikler artıyor malesef 🤷♀️
Kubra-kurt-aksoy Cerla kesin ondandır canım ben hamur işini fazla baharatlı ekşili tuzlu şeyleri bıraktım midem rahatladı. Bı de yoğurtta rahatlatıyor mideyi ☺️
Mammyy Dyguuuuuu malesef hala kilo veriyorum - 4 teyim şuan 😞 ama bebek gayet iyi diyorlar umarım iyidir 🤲🏻
Dyguuuuuu Mammyy Mammyy bende hep zayıflıyorum zaten 6. Aydan sonra alınıyormuş şuan zayıflamak iyi bişey :))))))
Erkekannesi41 16.haftadan sonra vitamin kullanmaya başladığımda kilo alnaya başladım şu ab 36+3 14 kg aldım ☺️