babyackgz Bittercikolataa hahahaha sorma 😂 happy kids nüfusu artıyor bu ay itibariyle 🤭 siz kaç haftalık oldunuz canım doğum ne zaman belli mi
Bittercikolataa babyackgz 37+2 olduk bizde canim suan her şey normal ilerliyorlar elhamdülillah bekliyoruz😍 Yaa sizin yatisiniz yapılmış cok sevindimm bir avazda kurtulun sağ sağlim kavusun insaAllah❤️
Papatya0605 Begm son 9 gün benim uygulamaya göre doktorunda demesine göre sabırsızlıkla bekliyorum heyecanlanıyorum korkuda var ama olsun öyle yada böyle yapacağım ilki normal oldu inşallaaaah buda normal olur herkese allah kolay doğumlar nasip etsin inşallah😍
Begm Papatya0605 Aminn cnm benimde son 9 sancım var suyum az az geliyor akşama kadar beklicez sancımi yoksa doktora gideceğim
Papatya0605 Begm suyun geldiğini nasıl anlıyorsun ya ben acaba idrarımı yaparken bazen az az damlayan suyum mu diyorum ilkinde evde gelmemişti hastanede gelmişti
Begm Papatya0605 yok canım idrardan sonra gelmiyor istemsizce akıyor tutamıyorsun mesela dün kahvaltı hazırlarken istemsizce aktı șefaf beyaz birsey bugünde lavaboya gideyim dedim uykudan kalktım istemsizce aktı azar azar geliyor benim
Cicek33 Son 11 Allah’ın izni ile 🙏🏻💕💐heyecan korku stres her şeye ağlama var bende sizde de öyle mi 🥺😔
Begm babyackgz bende hastanedeyim canım yatış verildi suni verecekler rahim sert dedi ebe senin nasıl oldu kaç dikiş var acaba rabbim bana da hayrlı doğum nasip etsin