Begm sağlıcakla gelsinler inşallah . Suyun azıcık geldiğini nasıl anladınız acaba ? Ben dün gece tuvalete kalktım çamaşırıma bişeyin aktığını hissettim akıntı geldi sandım tuveletw gidip baktım iç çamaşırım biraz ıslanmış ama akıntı gibi değildi. Sanki kaçırmışım gibi ya da su dökülmüş gibi ıslanmıştı. Benim de suyum mu sızdı acaba ? 36+4 haftalığım bu arada