nsyldz baş ağrını takip et açken olur. Baş ağrısının yüzde doksan sebebi açlıktan dolayı. Aç durmamaya çalış hele ki kusmuyorsan ki çok şükür kusmuyorum demişsin. Çok iyi. İki saatte bi bişeyler yolla mideye ceviz badem leblebi. Meyve falan. Ben yediğim herşeyi istisnasız çıkardığım için aç dolaşıyordum ve şu başım var ya resmen çatlıyodu ya hüngür hüngür ağlıyodum daha düne kadar. Şimdi biraz peynir ekmek yiyebiliyorum. Çok şükür. Sabah ufak bi ekmek arası akşam ufak bi ekmek arası arada yiyebildiğim belli bi kaç meyve o kadar. Ama buna bile çok şükür. Hiç bişey durmuyordu midemde. Bide diyosun ya yiyince bulanıyo diye hemen uzan. Mümkünse karnına da bi yastık al o zaman yatışırsın kusmazsın inşAllah Allah hepimizin yardımcısı olsun anne olmak kolay değil 🤲🏻☺