Elifberk Alperefet olucaksa illa oluyor karnıma hep bebek yağı kullandım karnımda yok şuanlık şükür ama kalçamın kenarlarında hafif çatlaklar oldu malesef. Çünkü sadece karnıma sürmüştüm bilseydim komple sürerdim
Alperefet Elifberk o hatayı ben de yaptım yanlarıma sürmedim olan oldu artık bebeğimin hatırası olsun😅👶🏾