2prensannesi2008 Kbrgnca benim kullandıklarım akıttı ayrıca o biberona başlarsa seni emmez ona göre al hem seni hem biberon emmesini istiyosan ataştır
Kbrgnca 2prensannesi2008 o yüzden şimdilik kullanmamaya karar verdim ihtiyaç olursa lansinoh alacağım.az kaldı iki ay sadece biraz da heyecan var tabi😍ondan bu kararsızlık