Kbrgnca canım belki bebeğin sadece anne sütü alacak, bekle bence. İlk doğumumda ben pahalı iyi bir marka almıştım, hiç kullanmadık, şimdi 2. Doğumum için bende wee baby aldım, uygun fiyatlı die. Eğer uzun süre kullanacak olursak iyi bir marka alacağım.