Leylaa6549 Bende Temmuz annesiyim nasipse ilk oğlumda 7 Temmuz Buda öyle olucak sezaryan ama bişey almadım erkekse abisinden kalan çok şey var kız olursalar mayısta başlarım almaya ilkler heyecanlı oluyor erken alınıyor herseyleri 🤗
Ygmr15 Soe benim de 29 temmuz görünüyor cinsiyet henüz belli degil 14+3 olduk. Sezeryan olunca ne kadar erken alıyorlar tahmini
Ygmr15 Soe anladım ben henüz karar veremedim ama normal doğumdan cok cok korkuyorum ins kazasız belasız gelsin minnoslar🤲🏻
Gzrilknur Araf91 HaticEylull geçen yul şubatta doğum yaptım oğlum oldu. Bu sefer de kız olsa uzuuun süre çocuk istemiyorum 🥰 Allah olmayan canlara versin inşallah. Benim ki çok zorlu süreç olduğu için kaldıramıyorum gebeliği. doktor erkeğe benziyor dedi. Sağlık öncelikli tabi ki. Ama kız olsa fena olmaz 😅 diğer oğlumdan kalan kıyafetler var alsam alsam bi kaç tane alırım. Ama kız reyonları insanı içine çekiyor. Şimdiden bişey almak istemiyorum ne olur ne olmaz 🤗
Araf91 Gzrilknur benimde bi kızım var buda kız olacak inşallah aynen kız reyonlari çok ciciş geliyo Allah saglicakla kucaginiza almayi nasip etsin
daimagulumse- Sedarknn ben de henüz başlamadım 15 haftalığız. Bu yazılanlar fikir oldu, teşekkürler 🙂
Duygus97 Yarın inşallah 17 hafta olcaz 😍 hiçbir şey almadım daha erken mayısta falan almaya başlamayı düşünüyoruz bir günde hepsini halletmek hayalimiz bakalım hayırlısı 🤗
Sedanur05 Deniz773 ben başladım yavaştan cinsiyeti de öğrendim ya artık daha kolay alışveriş benim için,kızım için şimdilik 2 zıbın bir elbise aldım beşik ve araba da aldım kendime ise henüz pijama takımı alabildik bir de bebek çantası 🤗