Asya1209 biz de 32+6 dayız 2 dündür aynı dediğiniz gibi.Bugün özellikle biraz yürüyüş yapayım dedim yarısında sırt ve bacak arası ağrısı,kasıklarda ağrı ve baskı hissi.eve geri zor geldim.Yarın kontrolüm var soracağım doktora.Evde de azcık ayakta durayım başlıyor hemen .Hatta artık yatarken de kasık ağrıları oluyor😞Şimdiden böyleyse son haftalarda ne yapacağım diye endişe etmeye başladım.Vaktinde ,sağlıklı gelirler inşallah🙏