1prensesgeliyor bizde öyle bir gerilik olmadı ben vuruldum 1 kere, erken doğum riskim vardı ondan sonra gittiğimde haftada 180 gr almıştı, en son gittiğimde 34+5’te 2442 gr’dı. Zaten dediğiniz gibi artık 35. haftada olduğumuz için başka vurmadı doktorum gerek yok dedi ama progestana devam ediyorum 37’ye kadar. Hastane çantam hazır çok şükür kafam da bayağı rahat o yüzden ☺️ İlk gebeliğim olduğu için önceliğim normal olması doğumun, bebeğimin 37-38’e kadar sabretmesi için hep dinlenme modundayım çünkü 32’den beri normal doğum pozisyonunda🤭