Annelerinannesi_61 bende 2 yıldır dahiliye gidiyordum ilac kullanıyorum son 8 aydır çocuk deniyoruz olmuyor tüm tahlillerim yapıldı hiçbir şey çıkmadı endokrin uzmanına gittim hasimato tiroid olduğumu söylediler şuan Ths normal degerde fakat hâlâ olmuyor selenyum folik asit verdiler şimdide d vitaminim ve demirim düşmüş endokrin ile devam edin lütfen