Annelerinannesi_61 çocuk düşünmeye başladığımzin 2. Ayında adetim 15 gün geçmişti doktora gitmiştim canım betama baktırmak için şansa işte dahiliyeden kan vermem gerektiğini söylediler eşimin işi gereği ilçedeydik kadın doğum doktoru yoktu orda neyse bende tüm değerlerime bakılsn gelmişken dedim tiroid değerim 5,80 di doktor ilaç yazdı emin olamadm merkezde kadın doğuma gittik ilacı gösterdim gebelik düşünüyorm bi zararı olur mu diye kadın doğumdaki doktor kullan gebe kalsn bile benim sana yazacağım ilaç bu dedi ilacı 2 ay kullandım ilaç
bittikten sonra günüm geçmişti hem beta hemde tiroid değerime baktırmak için kan vermiştim değerim 3 küsüre düşmüştü ve hamile olduğumu öğrendim🤗 o ilaçla birlikte folik asitte kullanıyodum