karanfilll Mervekrrsln ben vurdurmayı düşünmüyorum şahsen. 22 haftalığım geçen hafta sağlık ocağından kontrol için aradılar vurdurmak istemiyorum dedim siz bilirsiniz dediler.
Mervekrrsln Burcuaakyool doktorunla bı görüş istersen belki tek doz ister bilmiyorum ki canım bu aşı işlerinden anlamıyorum hiç
Emel91 Ben kayıtlı olduğum halde beni aramadılar sonra öğrendim haftası geçmiş sıkıntı olur mu doktor değişikliği yaptım henüz soramadım bilgisi olan var mı
Karamela Burcuaakyool Burcuaakyool kaydınızı yaptırın aşınızı olun bence bebek ve sizin için daha iyi