Hep doğum hikayelerinden bahsediyorlar inşallah hamile annelerimize de doğum hikayesi yazmak nasip olur ama bu sefer değişik hikaye olsun istedim. Eşimle sevigili olup evlenmemiz 5 ay içinde oldu. Ben sadece ilk ay doğum kontrol hapıyla korundum daha sonra geri çekilme yöntemini kullandık ve hiç de sorun olmadı. Evlendik 7 ay sonra bebek yapmaya karar verdik ve ben rutin kadın doğum doktoruna kontrele gittim herşey yolundaydı ama benim bekarlığımdan beri yumurtalık kistim vardı 6 cm kadar ama doktor iyi huylu olduğunu küçüldüğünü aöylemişti ki zaten adetim hep düzenliydi hiç aksamazdı. 2 ay denedik bebek olmadı çok gerilmiştim bi sıkıntımı var diye düşünmeye başladım korktum. 3. Ay ise ovülasyon testi uyguladım meğer erken yumurtluyormuşum bn 14. Günü ilişki değerlendirirken 8. Gün çatlıyormuş. Fakat o ay düğünler vardı evi taşıyorduk çok güzel değerlendiremediğimi düşündüm hamile kalmam diye çok üzülmüştüm. Adetime 6 gün kala göğüslerim ağrıdı bi baktım göğsümden sıvı geliyordu. Çok korktum çünki göğsünden sıvı gelirse hamile kalamazsın falan diye okumuştum. Öyle olunca çok iyi bi doktordan 1 hafta sonrata randevu almıştım. Bi umut gebelik testi yaptım ve negatif çıkar diye tuvalette bıraktım bakmak istemedim 5 dk sonra dayanamadım geri döndüm bi baktım pozitif çok çok şaşırmıştım. Neyse ki herkese dayanamadım hemen sürpriz şekillerde aöyledim henüz 3 haftalık hamileydim 😂 4. Haftamda kontrol için randevu almış olduğum doktora hamile olarak gittim ve çok şükür ki kesesini gördük. 6. Hafta da ise kalp atışlarını gördük. Ama dediğim gibi herkesde farklı haftalarda günlerde bu belirtiler görülür. Benim erken döllenme olduğunu düşündüğüm için herşeyi çok erken öğreniyorduk. Hiç yerleşme kanaması yaşamadım ağrım sızım miğde bulantım olmadı. 12. Haftam da ise ultrasonda direk oğlum olduğunu anladım çünki pipi vardı😂 ikili taramam temiz çıktı o yüzden 3 lü 4lü yapılmadı sadece detaylı ultrasona girdim o da temiz çıktı. şuan 24 haftalığım 77 kiloyla hamile kaldım 5 kilo aldım. Oğlum ise en son randevumda 21 hafta 28 cm 450 gramdı Benim göbek çevrem ince olduğu için göbeğim çok çok büyüdü hiç bir çatlağım olmadı şimdilik. Ama olursada takmayacağım çünki küçük kalbim var içinde o sağlıklı olsun başka bişey istemem. Başka sormak istediğiniz bebek bekleyen arkadaşlarım varsa cevaplayabilirim🥰