prensesim35 Nurov bnmde bayadır öyle sancılarım 100 lere çıktı düzensiz dedi dünde gittim bu sefer hafif dedi yarın büyük ihtimal yatış verilecek suni ile başlatacaklar ve bn suni istemiyorum
Nurov prensesim35 hımm hayırlısı olsun, benim sezaryen zaten haftaya perşembe ama yine de acı çektiriyo doktor öne almıyo beni 39+larda yapabilirim anca diyo bekliyorum nende napim
prensesim35 busraa5465 napiyim hep erken doğumdan korkardım ortada sorun olmamasına rağmen şimdi de doğuramıyorum ya resmen ilk doğumumda suniydi korkuyorum valla üzülüyorum da 41 haftalık oldum
prensesim35 Mrveykt sağol canım ama bu saate kadar gelmediyse gelmez yani umudumu kestim hayırlısı olsun ne diyim🙁